2008. január 19., szombat

Disgaea 2


S íme, újra itt vagyok. :)
S amit hoztam nektek: Disgaea 2 figurák. Ezúttal kissé eltérek a megszokottól és olyan figurákról írok, amelyek nem egy animében, hanem egy játékban szerepeltek. Bizony ám, még hozzá egy PS2-es játékban. Ráadásul egy RPG-ben, igen. xD
A figurák picik (8-10 cm között, de ha veszek egyet majd meggyőződőm róla) és a szereplőket "chibi" (aranyos, kissé eltorzult, a fejük nagyobb, mint a testük) formájukban ábrázolja.
A gyártó (vagy forgalmazó, fene se tudja) random figurákként tálalja őket. Magyarul: Egy dobozban olyan karaktert találunk, amilyen éppen van benne, nem lehet válogatni köztük. Általában így van ez a gashapon figuk között, sajna. Az már más kérdés, hogy én ezek közül akármelyiket szívesen elfogadnám. :D De csak én vagyok ilyen fanatikus, Disgaea rajongó. xD Mondjuk szerintem éppen a fő szereplő srác lett az, akit nem igazán találtak el.
Szóval nagyon cuki és édes és aranyos figurák, a színeik is nagyon jók. A talpazatuk egy sima, átlátszó kör, de hát ez illik hozzájuk. Aki megteheti, rendeljen: Disgaea 2 figu (2900 Ft-ért + postaköltség már a Tiétek is lehet egy darab :)

Nincsenek megjegyzések: